BB avagy egy élet

napló az életről, és mindenről...az apa szemszögéből

Címkék

anya (5) babaholmi (1) bb (5) kórház (2) p (1) személyes (1) születés (1) trombózis (2)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

minden oké...még!

2011.07.26. 13:06 - bilon21

Címkék: anya bb

A csecsemő osztályon kedvesek voltak. mondjuk mi külön szobát kaptunk, nem kevés pénzért, de legalább velük lehettem, és BB is ott lehetett az anyukájával. Az evéssel nem volt gond. A tisztító vizet eleinte nem tudtuk miért adták, így nem itattuk vele, majd ránkszóltak. Ezekután mindig beletoltuk az összeset. Ill. Anya, mert én ingáztam az otthon és a kórház között.

Jah...természetesen én ekkor megfázással szenvedtem, így BB engem először csak maszkkal látott. Vagy bazi piros orral.

izgultunk, hogy minél hamarabb hazacuccolhassunk. Izgultunk a sárgulás miatt, izgultunk a lilaság miatt. De felesleges volt. BB-vel semmi baj nem volt. minden ment a természetes útján.

Anya ekkor már panaszkodott a lábára. És ekkor még nem tudtuk, hogy ez mivel jár...

Március 13-án, vasárnap (terv szerint) már úgy mentünk, hogy visszük haza őket.

Büszkén vittem a babahordozóban BB-t. Alig vártam, hogy otthon legyenek, de óvatosan vezettem. Még sosem vezettem úgy, hogy csecsemő volt hátul. De nem volt gond. Simán hazaértünk.

Hosszú hétvége közepén voltunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://bilon.blog.hu/api/trackback/id/tr673100543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása