BB avagy egy élet

napló az életről, és mindenről...az apa szemszögéből

Címkék

anya (5) babaholmi (1) bb (5) kórház (2) p (1) személyes (1) születés (1) trombózis (2)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

végre otthon! vagy mégsem?

2011.07.26. 21:48 - bilon21

Címkék: anya kórház bb trombózis

Igazából nem emlékszem hogy is volt. hazaértünk és voltunk.

BB talán aludt, mi izgultunk, hogy eleget eszik-e, eleget alszik-e...stb.

Este megvolt az első fürdetés is. Természetesen sírással, de nem voltunk ügyetlenek. Én fürdettem.

Ekkor már fájt Anya lába. De mivel vasárnap volt, és hétfő és kedd is szünnap volt, így csak bizakodtunk, hogy nem lesz gond. Az éjjel nem volt nyugis. BB nem sírt, csak jelzett, hogy éhes. Én keltem fel, tettem Anya mellé, evett, majd vissza a kiságyba. A tisztábatevés anya dolga volt. Ezt nem mertem még bevállalni.

Hétfőre már nagyon fájt Anya lába. Abban maradtunk, hogy felpolcolja, és nem kel fel. Így én pelusoztam, mászkáltam, fürdettem. És aggódtam. És mindenki aggódott.

Szerda reggel egyből a sürgősségire mentünk. Onnan UH. És megmondták amit sejtettünk, ill tudtunk. Mélyvénás trombózis. Anyának be kell feküdni a kórházba. A kérdés az volt, hogy BB-vel vagy nélküle, és ha nélküle, hogy eszik BB? Aki közben otthon volt a nagyszülőkkel, és már éhezett, mert a lefejt tej elfogyott, mi meg nem tudtuk mi lesz.

Hála égnek a belgyógyász doktornéni megértő volt, és elrendezte, hogy Anya a nőgyógyászaton feküdjön, mellette lehessen BB, és a csecsemőosztályról jönnek fürdetni a kicsit. Hiszen Anya nem kelhet fel. Szigorú fekvés van.

Alapjában ez öröm volt az ürömben. Én go haza BB-ért, gyorsan összepakoltam a cuccait, és vittem be, mert már éhes volt.

3 napig voltak otthon, és újra kórház. szerencsére jól viselték. BB főleg, Anya kevésbé, de tartottuk benne a lelket. Muszáj volt. 3 hétig maradtak...

A bejegyzés trackback címe:

https://bilon.blog.hu/api/trackback/id/tr593102497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menyhartdoktor 2011.07.27. 10:07:22

Üdvözlöm Kispapa!

Had hívjam fel a figyelmét a trombózisos blogra, mielőbbi gyógyulást kívánva „Anyának".

www.trombozis.blog.hu
süti beállítások módosítása