BB avagy egy élet

napló az életről, és mindenről...az apa szemszögéből

Címkék

anya (5) babaholmi (1) bb (5) kórház (2) p (1) személyes (1) születés (1) trombózis (2)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

...réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban....

2011.07.26. 12:12 - bilon21

Címkék: anya bb születés

...igazából el sem hittem. azt gondoltam, csak vicc. olyan nincs, hogy ott vagyunk és azt mondja: "ma szülünk. március 9. szerda. ez jó nap nem?"

héééé. ez nem így működik. ez úgy működik, hogy az asszony felébreszt, hogy elment a magzatvíz, meg fáj, és induljunk. Nem úgy, hogy odamegyünk, pár kábel, pittyegés, papírok, aztán szülünk.

reggel 8 óra volt. Gizus azt mondta du 3, de inkább du 5-re kint lesz a baba.

Én röhögtem ezen.

Anita doktornéni du fél háromra jött. vizsgált, burkot repesztett...ezután már látszott, hogy itt szülés lesz. Akkor már én is láttam, hogy fáj.

16:52-kor megszületett. 51 cm, és 3800 gramm. Felsírt. Pici volt, lilafejű, de sírt. Megvolt mindene. Azt sem tudtam hol vagyok. Elvágtam amit el kellett. tébláboltam. BB-t megtörölték, a csecsemős doki megvizsgálta, és azt mondta minden oké. a lilaság meg elmúlik pár nap alatt. A kezembe nyomták. Nekem. Aki még az unokahúgát sem merte megfogni. Erre az én kezembe nyomják ez a kis gombócot.

Aztán Anya pihen, BB mellette, és már szopizik. A szülőszobáról átkerültek a csecsemő osztályra. Én meg haza a nagylányhoz.

Hát megszületett. sokat szenvedtünk érte. Volt vetélés, méhen kívüli terhesség, szakítás, költözés, házasság...minden. de most itt van. és elkezdődött az élete. A mi felelősségünk pedig, hogy jó irányba tereljük, és óvjuk amitől kell.

 

Ezúton is köszönet dr Páczai Anitának a nőgyógyászunknak, és Gadóné Gizinek a szülésznéninknek!

A bejegyzés trackback címe:

https://bilon.blog.hu/api/trackback/id/tr103100400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása